Katy Perry - Part Of Me
 
WoNdErLaNd
سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, :: 16:34 ::  نويسنده : romina

موزیک ویدئوی جدید و فوق العاده زیبای Katy Perry با نام Part Of Me



دريافت ويديو با کيفيت اوريجينال

سرور سايت        سرور کمکي

دريافت ويديو با کيفيت 3GP

سرور سايت         سرور کمکي

دريافت آهنگ اين ويديو با کيفيت 128

سرور سايت            سرور کمکي

منبع و پسورد :  www.safalbum.com



نظرات شما عزیزان:

امیر محمد
ساعت16:59---8 فروردين 1391
سلام عزیزم من امیر محمد هستم نمیشناسی منو رومینا جون دوست دارم با من همکار شی و مطالب قشنگ رو توی وبلاگ من بزاری این ای دی منه بیا الان هستم
ama.amir@yahoo.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


why do we close our eyes when we pray,cry,kiss or dream?because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 168
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 474
بازدید ماه : 468
بازدید کل : 22858
تعداد مطالب : 306
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1


Doctor Who Tardis, Dalek, Doctor Cursors