WoNdErLaNd
شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 14:11 ::  نويسنده : romina

سلام خوبی؟خوشی؟سلامتی؟

امتحانای من فردا شروع میشه الان ممکنه بگی جل الخالق الان که تابستونه؟!

اخه میدونی مامانم اینا امسال جو گیر شدن برداشتن اسم منو نوشتن تو یه مدرسه غیرانتفاهی که توی تابستونم کلاساش برقراره منم مجبورم عین خر درس بخونم !!!!

واقا نمیدونم این انتظاراته بیخود چیه که از من دارن؟

فردا هم که امتحان ادبیات دارم رسما میخوام خودکشی کنم

این اصلا انصاف نیست واقا بی انصافیه

الان دوستای من با خیال راحت نشستن پای tvشون دارن احتمالا برنامه کودک میبینن

خب خوبه یه ذره خودمو تخلیه کردم الان راحت تر میشه تراژدی رستم و سهراب رو تحمل کرد!

راستی شاید در مورد نظرسنجیی که گذاشتم پیش خودت فکر کرده باشی که خیلی بی  ربطه دلیلش اینه که من تازگیا به طرز فجیعی عاشق داستان های جنایی و کارآگاهی شدم!!و میخواستم بدونم مردم راجع به این که کدومشون باهوشتره چی فکر میکنن؟هلمز؟پوآرو یا مرداک؟ یا اصلا یه کاراگاهه دیگه مثلا مادام مارپل؟آخه لامصبا همشونم خیلی مخن!!نظر تو چیه؟

خب دیگه منه بدبخت باید برم سر ادبیاتم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


why do we close our eyes when we pray,cry,kiss or dream?because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 68
بازدید هفته : 239
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 22623
تعداد مطالب : 306
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1


Doctor Who Tardis, Dalek, Doctor Cursors